Måndag,

Godmorgon. Igår när jag kom hem var jag för trött för att skriva något, ville bara ta det lugnt och inte tänka på att skolan börjar snart. Så därför blir det ett inlägg om gårdagen nu istället. :)

Igår steg jag upp kvart i sju och stack till träningen. Mkt kul. :) Därefter tog jag bussen in till stan där jag hade bestämt möte med Lollo och Julia kvart över elva. Jag och Julia kom nästan samtidigt till kronan och ställde oss därför och väntade på Lollo. När klockan blev halv tolv, tjugo i tolv och Lollo fortfarande inte dykt upp bestämde vi oss för att ta en sväng in bland affärerna. När hon fortfararnde inte ringt eller så stack vi ner till frisörsalongen där Lollo klipper sig. Och där var hon. KLippningen + färgningen tog ländre tid än hon trott. Lollo är numera brunett  vilket ät skit fint. :) När vi gått runt på stan ett tag åt vi lunch på 3G, ett mktmkt bra café. :) Jag köpte ett linne på Gina Tricot 99:- , ny foundation L´oréal True match minerals 175:- , Jonas Brothers första CD 189:-. Jag vet att jag köpte några fler saker men kommer inte ihåg allt nu.

Förresten imon börjar skolan. Jippi! Not! :O

Krraaam . / Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0