Hej bloggen!

Hej nu kommer en liten uppdatering. Har inte bloggat på flera dagar ju, mest för att jag inte har haft någon insperation och inte tyckt att någor varit värt att skriva om, men nu ska det bli ändring på det. Lovar! Så därfär kommer en liten sammanfattning om min helg.

Igår, lördags alltså, skulle estetiskaprofilen på min skola uppträda på Wachtmeister, en galleria i stan. Vid halv ett pallrade jag mig iväg till Michael Elias som hade öppet hus, träffade mamma där och måste säga att jag nästan har bestämt mig för att gå där. :) om jag bara kommer in så att säga. HoppasHoppasHoppas! Efter att ha varit på öppet hus gick jag tillbaka för att se det sista uppträdandet. Jätteduktiga var dom! :) Bilder kommer ikväll.  
 

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet -,

tack så jätte mycket tjejen :) Guud vilken fin header du har !

2008-12-07 @ 15:20:47
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0