Torsdag.

Hejhej. Har inte uppdaterat någonting idag som ni kanske har märkt. Men det var för att jag ville att ni skulle kommentera och ställa frågor i mitt förra inlägg. :) man vill ju få några frågor när man ordnar frågestund, :). Men nu är klockan ganska exakt 9. Så nu sätter jag stopp för frågestunden. Nu ska jag svara på era frågor. Dom kommer snart. ;)

Och just det! Min dag. Idag hade jag ju komp tid, om ni kommer ihåg. :) Så jag var alltså ledig idag, det är ju aldrig fel. =) Jag gick en runda på stan, är man alltid efter med julklappar så är man, det går inte att ändra på. ;) Men nu har jag bara några kvar. Skönt! Men jag tror att der får bli en runda till imorgon efter skolan. :) Hugs! Hugs!


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: de kommer från halens

2008-12-18 @ 21:03:28
URL: http://minannorlunda.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas allt är bra nu :- ) snart julafton

2008-12-18 @ 22:03:45
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0