Tredje advent.

Hej bloggen, =)

Idag är det tredje advent och allt har gått så sjuuukt fort. Bara en termin kvar i grundskolan. OCh samtidigt som jag längtar till gymnasiet vill jag ändå ha min barndom kvar. Jag vill inte bli vuxen, börja ta ansvar och oroa mig för en massa saker. Känner ni igen er?

Men nog om det. :) Idag ska jag ju lussa på plantan. Febern är borta, skönt. Men en sak som oroar mig lite är att vi ska att vi ska vara ute åtminstone en gång. Det blir ju svinkallt! Och jag som fortfarande är lite sjuk lär väl bli mer förkyld. Så nu ska jag stryka mitt lucialinne och hoppas på att jag kan få det rakt. puss och kram =)



Ska ni lussa idag? :)

Kommentarer
Postat av: stina

tack:)

haft en bra helg??

2008-12-14 @ 11:40:18
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Tack, tack, tack! :D Super mycke tack! ^^

Gillar din blogg! :) Mode-blogg? :) hehe.. kramar!

xx Cajsa

2008-12-14 @ 12:04:37
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0