Läsarnas tips om hur man blir frisk!

Drick mycket varmt. - Anonym

Svälj femton vitpepparkorn. Tar definitivt bort alla bakterier. - Anniiie

Ät mycket c-vitamin. - Felle

Tack för alla kommentarer och alla fina tips. Men ärligt talat så vet jag inte om jag vågar svälja 15 stycken vitpepparkorn. =P Ont i magen, eller vad liksom. Men jag ska dricka mycket varmt och käka mycket apelsin och hoppas på att jag blir frisk till måndag. Synd bara att jag förmodligen måste iväg en sväng till Karlshamn på söndag, hmm. Så det blir kanske inte så mycket vila i helgen iaf.

Men nu säger jag godnatt! Ska försöka sova bort förkylningen. Vi hörs imon! pusspusspuss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0