Onsdag.

Hejhej . mår ni bra? Jag gör det i alla fall. Hahah . jag måste bara berätta om min dag. Helt kaos liksom. XD På morgonen när jag kom till skolan viade det sig att vi skulle på en grej som kallades "framtidståget" - nån som känner till det? - men vi i estetiska profilen (en profil på min skola med, dans, musik,bild, drama osv) kunde inte gå på den eftersom vi var tvugna att förbereda vår show vi skulle ha på skolan. Jag, Lollo och Nash skulle dansa en dans som vi nästan inte övat nåt på. Men iaf showen satte igång och det blev vår tur. Och jag har aldrig, aldrig skämt ut mig så mkt förut! Hahahha . så jäkligt pinsamt var det. Vi gjorde bort oss helt. :P och gud vad jag ångrar att jag gick upp på scenen och utförde den där dansen.

Men man ska ju tänka povitivt, eller hur? För nåt bra förde det ju iaf med sig. Jag kommer nog aldrig att tycka att någonting är pinsamt mer. :D puss . Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0