Det här med rubriker alltså

Hejhej, har precis varit ute med hunden. Det är så himla fint  väder, typ 15 grader. Hur härligt är inte det? Jo, jag försökte ta några fina bilder på min hund, men så fort jag skulle ta en bild vände han bort huvudet eller så sprang han iväg. Dumma hund, =P haaha. Men nu ska jag nog snart börja på min bokrecension i svenska. Har läst Hemsöborna, August Strindberg. Bläbläblä, säger jag bara. Världens tråkigaste bok. Men jag måste säga att jag är lite stolt som läste ut den iaf.

Här kommer dom misslyckade bilderna, :P




Förresten, har ni också svårt att komma på rubriker till era inlägg ibland? Jag har det iaf, ochdå blir det typ nån liknande som den här över. hahah, men jag kom på en smart grej, men kan ju alltid göra som Kenza och sätta dagens datum som rubrik. Men det blir ju lätt lite tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0