Dagen outfit

Så, nu har jag äntligen hittat sladden till min kamera, efter många timmars letande. (Det känns så i alla fall. :P) Vet ni vad den låg? På typ världens konstigaste ställe. Längst in i  min gardrobe(stavning!) under en massa kläder. Hur katten har den hamnat där? Jag har då ingen aning, men min mamma verkar ha ett finger med i spelet för när hon kom hem sa hon genast att jag skulle kolla i min garderob. Hmm..

Här kommer då äntligen dagens outfit!



Kofta - Monki (ny)
Linne - Gina tricot
Chinos - Gina Trickot
Skor - nån skoaffär i växjö (nya)

Men som ni ser är det snö och kallt ute, så jag fick byta om till svarta mjukisar innan jag gick ut! =P Och usch, ser ni vad blek jag är? Skulle verkligen behöva en tripp till nåt riktigt varmt lanfd, eller kanske bara solariumet? :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fint, alltid kul me klack skor när det är snö! Haha XD <3

2009-02-24 @ 17:58:48
URL: http://enjoythelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0