Hallå!

Tänkte börja med nåt som jag kallar Mina åskiter. Där kommer jag skriva vad jag tycker och tänker om olika saker o ting. :)

Carolina Gynning: Halva svenska folket älskar henne halva hatar henne. Och jag måste säga att jag tillhör den halvan som älskar henne. Jag tycker hon verkar vara en enormt grym människa med massor av självförtroende. Hon gör precis som hon vill och bryr sig inte om dom som tycker att hon är en "dum blondin"(ej blond längre, jag vet!). Jag kan inte säga att jag tycker att hon har gjort rätt som har gjort alla dessa bröstförstoringar osv. men hon gör som sagt allt hon känner för och hon gör det jävligt bra! :) So go Gynning! 

Kramar // . Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0