Svar från frågestunden




1. Hur lång är du? /// Amaaanda
Svar: Jag är jättelång, minst 1.80. Haha, nej jag bara skojar. Jag är ganska kort, ca. 1.60. :P

2.Berätta någonting om dig själv som inte många vet. :O)
Svar: En hobby jag har är att skissa och designa kläder. Har ett helt block fyllt med skisser som jag inte visat för någon.

3.vet inte va jag ska fråga men jag kan ju säga att din blogg är grymt bra och snygg men insidan räknas ju he he :-) jo nu vet ja va kom de sig att du började blogg?
Svar: Jag hade så sjukt tråkigt en dag, och tänkte jag kan ju starta en blogg! Det gör ju alla nu för tiden. Och sen fastnade jag för det om man säger så. ;)

4.hha, woho :D tkr du om honom? :))
Svar: jag vet inte vem du menar. Men kanske... :P

5.Har du något drömjobb, så fall vad?:)

Mvh Sophie

Svar: Jag vill jobba med något där jag har mycket makt. Mohahah. Nää, skojar bara. Men jag gillar inte att folk bestämmer över mig riktigt, så jag ska förmodligen starta mitt eget företag när jag blir äldre och är färdig utbildad. Jag vill kunna uppnå någonting med mitt jobb, inte bara gå dit för att jag måste. :)

6.vad är det som gör att du orkar fortsätta blogga varje dag? :) vad är det som peppar dig till att skriva ett nytt inlägg? om du förstår vad jag menar.
Svar: Först och främst tycker jag att det är så himla kul att blogga, att flera människor där ute läser om just min dag och vad jag tänker, det sporrar mig enormt. Och så är jag väldigt envis och målinriktad så när jag har bestämt mig för något så slutar jag inte bara, utan jag vill få någon form av reaktion, så därför kommer det snart att komma en kategori till. Spännande...

7.varför ska man läsa din blogg?
8.har du något djur?
9.vad gillar du för musik?
10.vilken färg har du på din tandborste? :D
Svar: 7. För att jag verkligen älskar att blogga, gör det främst för min egen skull men der är ju jättekul att det är många som läser. :) Och för att jag ger många tips om kläder och mycket annat. :) 8. Ja, en hund. Han heter Ajax. :) 9. Jag lyssnar på allt möjligt. Men om jag måste säga något band så gillar jag Jonas Brothers. I now... :) 10. Hmm... måste springa och kolla. Grönt, vitt och lite orange tydligen. =)

11.vad tycker du om den nya trenden?
följ gärna med i min blogg..

Svar: Ledsen, men jag har ingen aning om vilken trend du menar. :)

12.varför bloggar du?:)
Svar: Jag började att blogga för att jag absolut inte hade någonting att göra en dag i sluten av sommaren. Och jag gillade det, så nu är jag fast. :) Och så tycker jag att det är jätte kul att få någon form av respons, kommentarer osv. Och det är ju kul nu när fler och fler hittar min blogg själva, utan att jag måste kommentera som en idiot hos andra. ( Är bara ärlig :P)

13.värsta blogg du vet?
Svar. Värsta bloggen jag vet... hmm. Jag vet inte riktigt. Men en blogg som jag inte riktigt fastnat för är Egoinas( eller vad den nu heter) har aldrig riktigt förstått hennes attityd till saker och ting.

14.hur många läsare har du dagligen?
Svar: Jag har ca 90 läsare dagligen. Men mitt rekord på en och samma dag är 94. :)

15.kul med frågestund... Vad önskar du dig i julklapp? :)
Svar: Oj, en massa saker, man kan ju alltid önska sig. Sex and the city boxen, den med alla säsonger ni vet, stora pårlörhängen, smycken, böckerna som filmen Twilight är baserade på, Gossip Girl säsong 1, Volymmaster - Björn Axén, för att ta några exempel. =)


Det var alla frågor jag fick, tack så jätte mycket. :) Hoppas ni tyckte att det var kul. Det gjorde iaf jag. Puuss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0