Hej bloggen!

Godmorgon, nu har jag vaknat. Nästan iaf. Jag ligger i sängen och bloggar efter en underbart rolig kväll igår. Jag älskar höstlov! Idag får jag ha en sån där typisk söndag. Fast det egentligen är onsdag! För idag blir det plugg, plugg och ännu mera plugg. Så jag ska krypa upp i soffan med en filt och en stor kopp te. Mmm. :)

Det här ska jag göra idag;

- Börja på bokrecensionen [  ]
- Börja på mitt bildarbete, en film om mig själv [  ]
- Börja på mitt arbete om min prao [  ]

Det är det jag ska göra idag. Och sen ska jag väl hinna med och träna ikväll också. Förresten igår kväll ringde jag och fick en tid hos en idrotts-nånting. Han ska kolla på mitt knä som jag har ont i. Hoppas inte att det är nånting allvarligt typ korsbandet eller så. Då blir det inte roligt. Menmen.. dit ska jag på fredag så ikväll ska jag träna så gott det går. Vi hörs senare.

Puss // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0