Jag har tråkigt. :

Brukar du komma i tid: Om jag känner för det :)
Vad hade du i din mun senast: Äppelpaj *mm*
När mår du bra: När solen skiner och jag är med mina kompisar :D
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Glad :) solen skiner ute
Kan du laga mat: Nja. jag är nog inte bäst på det
Vad pluggar du: Har höstlov <3
Vad tycker du om fötter: Fötter är ... fötter?
Är du smart: Om jag är?
Vad har du på dig: Mjukisar, linne och ne mysig stickad kofta.
Är du aktiv i skolan: Har lov nu
Vad saknar du: Mycket.
När och varför grät du senast: Håller jag för mig själv
Var det pinsamt att svara på det: Nej. Men jag vill inte prata om det..
Hade du en bra kväll igår: Jaoo . verkligen ;)
Din favoritdryck på morgonen: Juice, te
Vad ska du göra i sommar: Åka till tjeckien, vara med kompisar, orkar inte med något sommarjobb :P
Är du nöjd med ditt liv: Ja. Det är jag!
Vad vill du jobba som: Nån, som har makt. Mohahaha XD nej. skojar bara, jag vet inte
Har du tråkigt just nu: Ja. varför skulle jag annars göra denna listan?
Vad gör livet värt att leva: Mina underbara vänner <3
Vad i livet ångrar du: Inte så mycket. Bara små saker.
Är du musikalisk: klart!
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: mhh. nej
Är du bortskämd: Lite?
Är du trött: Nej jag är pigg :)
Vad gör du imorgon: Träffa någon kompis.

Din första
Operation: Har inte gjort nån
Första piercingen: Har inga
Första bästa vän: Sara <3
Första priset: En liten hemma tävling
Första sporten du började på: Konståkning
Första husdjuret: Marsvin
Första semestern: Spanien
Första konserten: Minns inte
Första kärleken: uhmm... Robin :P

Favoriter:
Filmer: Komedier och riktigt tjejiga filmer
Tvprogram:  Gossip Girl, Desperete Housewiwes. eller hur det nu stavas :P
Musik: Mycket.
Drink: Sprite
Kroppsdel (på kille): Ögonen. håret(?)
Sport: Konståkning <3
Plagg: Klänningar, jeans, mjukisbyxor . allt möjligt helt enkelt
Skola: -
Bok: Gossip Girl och It-Girl

Just nu:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Ska du: Byta om
Lyssnar du på: I kissed a girl - Katy Perry
Väntar du : Telefonen XD
Tittar du på: Inget

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: både och ^^
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage :)
Busig eller lydig: Busig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0