Press

Hej. Just nu känner jag att jag har så enormt mycket press på mig. Från skolan, konståkningen och så vidare. Jag vill göra jättebra ifrån mig och verkligen ta vara på dom sista veckorna i grund skolan samtidigt som jag vill prestera jättebra på konståkningen. Jag är en sån person som har väldigt höga krav på mig själv. Jag vill alltid vara bäst på allt, alltid vara glad, och ja, alltid vara allt helt enkelt. Och just nu känner jag mig själv väldigt stressad som sagt. =( Hoppas att allt känns bättre om några veckor när ett stort svenska/ so arbete är inlämnat. 

För ett tag sen läste jag på Blondinbellas blogg att hon liksom har en "stress skala", från 1-10. Om hon känner sig stressad över någonting så sätter hon det på en skala. Och stryker allt som är en femma och neråt. Smart va? Kanske ska börja med det. Att radera sådant ur minnet som man stressar upp sig i onödan över. 
 
Förresten, tack för alla urgulliga kommentarer. :) Älskar er alla. Och förlåt för att jag råkade radera några. :( Kram. ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0