Shopping i växjö

Här kommer lite fler bilder på grejerma jag köpte i växjö.



Skorna från skoaffären som jag inte kommer ihåg. Men märket är i alla fall Tamaris.





Ring från Pilgrim. Har jag nämnt att jag älskar Pilgrims smycken, och kanske framför allt ringarna. Hur snygga som helst! Jag har nog fem stycken tror jag, men det här är min enda i guld.

Jag köpte en hel del med tanke på att jag bara var i stan en halv timme. Vad ska jag säga, jag utnyttjar min tid väl. =P

Jag köpte också en svart midjekjol från Monki. Men har tyvärr ingen bild på den. (Kommer imorgon, jag lovar!) Men iaf så höll mamma på att bli galen på mig när jag kom hem med ännu en svart midjekjol. Men nu får det nog räcka, har trots allt tre stycken. (läs: Men hur kan man låta bli att köpa dem, dom är ju bara så söta.

Detta blir ett långt inlägg. Haha. Jag köpte också koftan som jag har på mig i inlägget under!

Kommentarer
Postat av: lovisa

snyggt! :D

2009-04-11 @ 13:05:13
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0