Växjö 09215

Hej allihopa! Igår var jag i Växjö och hälsade på min mormor och morfar. Vi fikade och så, alltid mysigt ju. :) Och jag hann även med en liten runda på stan, ofcourse. Lägger upp bilder på mina fynd senare ikväll, behöver nämligen lite hjälp med att fota. Det är svårt att fota hela en själv själv, om ni förstår vad jag menar. ;P

Men gud vad jag har tröttnat på min design, den är ju såå jukt tråkig liksom. Har lite idéer om hur jag vill att den ska se ut, men skulle gärna vilja höra några idéer av er också. =) Så kom gärna med förslag. Och vilken färg tycker ni att den ska gå i? hmm... jag har typ beslutsångest, haha! kram


Kommentarer
Postat av: A -*

Vet inte om jag kan säga att jag älsakr dem längre men de är grymma! och kommer alltid ha kvar min kärlek för tidsfördrev mig i sommras när jag itne hade något att göra på hela sommaren .P

2009-02-16 @ 19:29:42
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0